RSS

Nederlandse Spoorwegen en crowdsourcing part one

21 nov

De Nederlandse Spoorwegen experimenteren al enige tijd met social media, door bijvoorbeeld reizigers aan te sporen actuele storingen en vertragingen te melden via een tweet of juist om een leuke ervaring te delen met de rest van de wereld. Helaas is nog niet mogelijk om per traject een aparte spoortweets te filteren. Voor de NS dus reden om de hulp in te roepen van (juist) de reizigers! 

Ik las erover op Twitter en kon dit jullie gewoon niet onthouden. Mede omdat nu eindelijk eens (een poging wordt gedaan) naar de eindgebruikers wordt geluisterd. Een prachtig crowdsourcing initiatief naar mijn mening. Nu hopen dat de brainstormsessie voor voldoende input gaat zorgen en vooral dat de NS ook echt iets met de suggesties gaat doen.

Lees er hier meer over en geef je mening, want ook die van jou telt!

 
Een reactie plaatsen

Geplaatst door op november 21, 2011 in Social media

 

Tags: , , , ,

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s

 
%d bloggers liken dit: